voluntar-hiptrip-banda

Hip Trip Film Festival, primul festival de filme de călătorie din România, vrea să-și mărească familia de cinefili călători! Dacă știi cum merg treburile în culisele unui festival de film (sau nu știi, dar te roade curiozitatea), alătură-te echipei noastre într-unul din cele 4 departamente ale festivalului: Locații, Info Point, Guest, Ateliere (detalii despre fiecare departament, în josul paginii, după formularul!)

Punem la bătaie o experiență festivalieră de nota 10 cu felicitări , filme unul și-unul și o petrecere pe care, ce-i drept, e posibil să n-o mai țineți minte în totalitate a doua zi!

Dacă vrei să ne cunoaștem completează formularul de înscriere de mai jos!

Numele si prenumele*

Încarcă o poză cu tine* (Maxim 1MB, fisere acceptate JPG, JPEG)

Varsta*

Adresa de email*

Telefon*

Studii (Facultatea/Universitatea/Liceul):*

Limbi străine învăţate şi nivelul lor de cunoaştere (începător/mediu/avansat)*

De ce vrei să te alături familiei Hip Trip*

Cât timp poți să acorzi festivalului:
1. În perioada de dinainte de festival, 23 - 26 noiembrie 2017 (perioadă, interval orar)
2. Pe perioada festivalului, 23 - 26 noiembrie 2017 (interval orar/zile preferate)*

Ai mai fost voluntar Hip Trip? Daca da, din ce departament ai făcut parte? Ce ţi-a plăcut şi ce nu?*

Alte acțiuni de voluntariat la care ai participat*

Ce ţi-ar plăcea să faci în cadrul Hip Trip?
(te rugăm să listezi echipele în ordinea preferințelor: Echipa 1 - Info Point, Echipa 2 - Locații, Echipa 3 - Guest, Echipa 4 - Workshop-uri). AI DETALII DESPRE FIECARE ECHIPA, PUTIN MAI JOS, SUB ACEST FORMULAR!*

captcha

ECHIPA 1 – INFO POINT

Biroul de Info Point va fi amenajat la Cinemateca Eforie și este locul de unde vor ridica badge-urile invitații festivalului (regizori, parteneri media, parteneri instituționali șamd). Pe lângă interacțiunea cu invitații Hip Trip, voluntarii de la Info Point vor răspunde întrebărilor publicului (legate de program, invitați, sesiuni de Q&A și alte detalii). Dacă ești o persoană prietenoasă, organizată, responsabilă și nu te speria ideea de liste, șnururi și badge-uri, ne vedem la Info Point!

Program: pe toată durata festivalului

ECHIPA 2 – LOCAȚIE

Locațiile festivalului sunt: Cinemateca Eforie și Cinemateca Union.

Voluntarii din cele două locații vor colabora cu cei doi manageri de locație care se vor ocupa ca proiecțiile festivalului să se desfășoare în cele mai bune condiții. Voluntarii din locații vor verifica biletele la accesul în săli, vor ajuta la amenajarea locațiilor și vor interacționa cu publicul și invitații festivalului. Cinefilii călători organizați, responsabili (a se citi: care nu ignoră alarma după party-ul de noaptea trecută) și care sunt mereu înarmați cu bună dispoziție se potrivesc de minune acestui departament!

Program: pe toată durata festivalului – orele exacte vor fi stabilite ulterior

ECHIPA 3 – GUEST

Echipa Guest va avea ocazia să-i întâlnească și să socializeze cu invitații festivalului, sunt cei care le vor oferi informații despre Hip Trip și vor avea grijă ca aceștia să fie prezenți la sesiunile de Q&A. De asemenea, pe tot parcursul festivalului, îi vor îndruma pe invitați, îi vor însoți la plimbări și le vor oferi informații despre București. Stăpânirea limbii engleze este obligatorie! Dacă vrei să-i cunoști pe super-invitații noștri, let us know!

Program: pe toată durata festivalului

ECHIPA 4 – WORKSHOP-URI

Vom organiza un workshop (foto).

Voluntarii din echipa Workshop-uri le vor da o mână de ajutor celor doi profesioniști, pentru o bună desfășurare a atelierelor. Dacă te pasionează arta video și fotografia și vrei să “furi meserie” în timp ce ajuți la bunul mers al atelierului, trainerul nostru contează pe tine!

Program: TBD

Activităţi extra (pot fi efectuate de toţi voluntarii, indiferent de posturile alese)

  • distribuire postere și invitații (înainte şi în timpul festivalului)
  • amenajare locaţii înaintea începerii festivalului